Junior dossierbeheerder - accountancy

in Roeselare

;

Welkom bij Devaccount, een accountantskantoor met een warm en familiaal karakter, gevestigd in Roeselare (Beveren). Als professionele speler op het vlak van accountancy en fiscaliteit hebben we een sterke reputatie opgebouwd vanwege onze kwaliteit en klantgerichtheid.

Ons motto is eenvoudig maar krachtig:
“Wij adviseren onze klanten op het juiste moment over wat ze nodig hebben!”

Maak kennis met ons zeskoppig team van gepassioneerde professionals. Cedric, Simon en Emma staan garant voor de correcte toepassing van boekhoudregels en fiscale aangiften, terwijl ze ook fungeren als het aanspreekpunt en adviseur voor hun klanten. Laurens, onze administratieve duizendpoot, houdt zich bezig met onder andere de wetgeving voor accountants. En last but not least, zaakvoerders Jeroen en Koen geven richting aan ons team en zijn de vertrouwde sparringpartners voor zowel medewerkers als klanten.

Ben jij de gedreven collega die ons team zoekt?

https://www.devaccount.be/

Hoe ziet jouw dag er uit?

  • Je begint je dag te midden van ervaren collega's en zaakvoerders die jouw mentors zullen zijn in de dossiers waaraan je werkt.

  • Je verzamelt, controleert en verwerkt financiële gegevens van jouw klanten, waarbij je hoofdzakelijk met digitale systemen werkt.

  • Je onderhoudt regelmatig contact met jouw klanten om vragen te beantwoorden en ontbrekende informatie op te vragen.

  • Je biedt professioneel advies op boekhoudkundig, fiscaal en economisch vlak, onder begeleiding van ervaren collega's.

  • Je zorgt voor tijdige indiening van periodieke aangiften en stemt deze af met de boekhouding.

  • Je helpt bij de voorbereiding van tussentijdse rapportages en de jaarafsluiting, in nauwe samenwerking met ervaren dossierbeheerders.

  • Je werkt de jaarresultaten af in een verzorgd rapport, onder begeleiding van ervaren collega's.

  • Je draagt bij aan het behalen van deadlines binnen ons kantoor.

Wie ben jij?

  • Je hebt een up-to-date kennis van BTW, vennootschaps- en personenbelasting, en je krijgt alle kansen om dat zo te houden..

  • Verantwoordelijkheid en gedrevenheid zijn jouw troeven. Je staat klaar om te leren en bij te dragen aan het succes van onze klanten.

  • Je bent een teamplayer en bent proactief in het nemen van initiatief.

  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Je hebt oog voor detail en streeft naar kwaliteit in je werk.

  • Je hebt een diploma van professionele bachelor of master met een passend programma (bedrijfsmanagement, accountancy-fiscaliteit, handelswetenschappen, bedrijfskunde…).

  • Een eerste werkervaring is een pluspunt.

Wat mag je van ons verwachten?

Je komt terecht in een professionele werkomgeving, in een gedreven team met een no-nonsense mentaliteit die past bij onze KMO-klanten.

  • Wij zijn sterk digitaal georganiseerd, waardoor je perfect hybride kunt werken.

  • Ons kantoor is landelijk gelegen en gemakkelijk bereikbaar zonder files.

  • Een aantrekkelijk verloningspakket inclusief maaltijdcheques, groepsverzekering, opleidingsbudget en 12 ADV-dagen.

  • We investeren continu in opleiding zodat je kennis steeds up-to-date is. We ondersteunen je in het behalen van relevante certificeringen (zoals attest van fiscalist en of het behalen van de titel van ITAA-accountant) en bieden groeikansen binnen het bedrijf.

  • Titels zijn niet aan ons besteed. Bij ons groei je continu en word je een uitmuntende senior accountancy- en tax-medewerker.

  • 80% tewerkstelling is een mogelijkheid.

Kom je even praten?

Wil je deel uitmaken van ons team en je carrière starten in de wereld van accountancy en fiscaliteit? Neem dan contact op met Jeroen Decock om een gesprek in te plannen.

Via e-mail: jeroen@devaccount.be
Per telefoon: 0473 30 47 30
Of vul je gegevens in via de knop rechtsonderaan en wij nemen contact met u op!

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?